728x28 Ads

Keputusan yang sukar telah diambil

Saya telah mengambil keputusan yang telah dipertimbangkan dan bermesyuarat dengan orang-orang tersayang... Maka keputusannya saya tidak akan teruskan buat masa ini. Dimana ia lebih menjurus kepada keinginan yang agak kurang benifit nya. Seperti harganya, tempat letaknya, keperluannya dan pertimbangan yang lain.

Limpahan geram disalurkan dengan memenuhi keinginan yang sebenarnya tak tahu pun nak kannya... Tapi sekarang dah menjadi keperluan...

:: envelope purse ::




:: online purchase - www.zikkos.com ::




:: kegemaran saya saku yang nipis ::




:: ada ruang meletak gambar photobooth kawan-kawan saya hilang rindu ::



:: ada 6 kompatmen kad ::



:: corak yang simple dengan jahitan berbentuk sampul ::






:: lebih kurang purse hijau yang saya beli di ninishop.net setahun lebih yang lepas ::




:: ada perbezaan sikit darj segi bentuk ketebalan, material & harga ::



- hijau lebih nipis... Gambar tersebut sbb ada kad n syiling dalamnya lagi -



- saiz hijau lebih kecil -






- material hijau ada kesan kedutan, kuning tiada tp material kedua-duanya terbaik tidak lembik -






- hijau berharga rm12 kuning rm39 -




Tapi sebab ada kerosakan sikit (nampak vintage) apa salahnya diganti baru.

Semoga murah rezeki dan semoga duit berkepok-kepok dan terpaksa beli purse yang lebih tebal.

P/s: kalau google 'envelope purse' you will find same kind of product for way much cheaper

0 people have to say a little bit of something:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • A little bit of everything • Design by Dzignine