728x28 Ads

sy byk duit... aritu punya cerita




something unbelievable advice from my darling sister

me: aku byk duit... aku nak shopping

along: ko bli la baju, boleh aku pinjam, dah x der baju dah

me: aku pusing habis dah sunway, nothing caught my eye

along: hish
me: dat perfume utk org perasan jer

along: erk

me: die utk org syok sendiri, rasa nak wangi calit2 la,, sekejap je
along: yek??!!!

***short pause***

me: aku byk duit

along: simpanlaa,, jgn membazir
me: (dalam hati) kakak aku ke ni??


x per at least ada perubahan sikit

kenal perkataan membazir

long i love u...

saya balik saya lapar...
tonight menu
kurma daging, kacang buncis goreng, sambal mangga

0 people have to say a little bit of something:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • A little bit of everything • Design by Dzignine