728x28 Ads

saya terlupa lah

saya terlupa...

itu niat saya semalam dan hari sebelumnya

saya nak ucapkan semoga berjaya kepada si cilik2 yg amik UPSR
alala comelnyer...
heee

i cant recall any of my relatives yg amik UPSR
ada ker x ah?
anak uteh tuh dah 12 tahun ker?
anak abg rul dah cukup umur ker?

haish

saya mmg teruk bab umur2 nih
dan budak2 biasanya ada mcm love hate relationship dgn saya (saya x mengenali mereka, dan saya yakin diorg tau kewujudan saya tp x tau nak panggil saya apa)

Ingat lagi masa mude-mude dulu nak amik UPSR
kompem dapat pensel baru dalam kotak
hari2 amik pensel baru
itu x termasuk pemadam, pembaris, sharperner, an mungkin kotak pensel baru yang bentuk robot or barbie doll kalau tekan2 boleh keluar tempat simpanan (dah x der ek sekarang)
or pensel box bertingkat2
best2
org lain x leh amik pun jangan berani2 usik
tp tym tuh adik sy kecil lg x der sapa yg kacau

Tahap kerisauan saya tahap tinggi
first tym exam besar2an
tapi saya yakin
ma saya cutilah itu yg pasti
first day tuh die tunggu quite lama jugak lepas tuh dah x dah
cume cuti jer selama hari2 exam tuh
nak makan apa ckp jer
tersedia dan akan disediakan
hehehe
manja saya over gile

lepas dah UPSR lain cerita
seronok
datang sekolah untuk main
batu seremban, main getah, main pemadam, main ABC, chop tiang, main longkang, budak lelaki dgn semut ipoh dalam kotak mancis, dan sy ingat fadzli kot nama die(kalau jumpa x kenal *saya ada masalah cam org*) die bwk gitar... uikh tym tuh rasa dah mcm org dewasa die ajar pemulaan lagi XPDC tuh sikit jer x sempat nak nyanyi punya part, pastuh jari sakit... jamuan kelas huih syok2, kelas dah tunggang langgang dah

Saya masih ingat tym dpt result best jumpa kawan2
nak dijadikan citer anak yg solehah cakap dgn ma nak puasa aritu
gi la amik result balik ramai2 naik bas 30sen gi umah kawan erni (kawan baik nih tym tuh)
mama die x der, kitorg pun tunjuk skill, perut lapar, apa lagi masak nugget.
main campak dlm kuali
terpercik kat muka
adala tinggal tanda2 hitam melecur kat muka ok
itulah die puasa buat memain... akhirnya x puasa juga
makan jugak nugget tuh sambil maintain cool konon x sakit
so biler ma buat kenduri kesyukuran atas kejayaan saya
dgn muka bertompok2 giler sedih org tengok (byk tau tompok2 nya)
(ilyia dtg umah pun terkejut, kalau die masih ingat)

maka masuk sekolah form 1 dgn muka bertompok2
dan first tym pakai tudung gi sekolah
*PJ n keluar xla
can you imagine how selebet i was then
jangan lupa ya tudung tuh selalu senget
in fact sampai sekarang kot *sekarang saya pakai pj ker kluar ker apa ker (kerana sikap lantaklah ko tdung aku malas nak layan, nak senget2 lah)

*owh jangan risau tompok tuh hilang x lama kemudian(pakai vit E)
dan sejak hilang ada org nama E@#%* suka kat saya...
saya ingat lagi...die besar dan duduk dibelakang sekali,
sy 2nd/3rd row, die nak pinjam pemadam, dr belakang die jalan ketempat saya utk guna dan hantar balik pemadam saya... in the middle of the class teacher tgh mengajar kat depan
cikgupun pelik... saya pun pelik...

die tumpang sedih biler poster KRU atas meja saya terbakar semasa kejadian kebakaran library sekolah... yokyok jer mamat tuh
bersemangat menunjukkan cinta yg ingin dimiliki kononnya...
die bg rantai silver semasa di tingkatan 2 tym birthday saya,,, (rantai itu hilang kat mana ntah)
surat cinta? byk... dan sy bg abah saya baca...
telefon? die yg call... dan saya suh ma saya sound biler ma saya cuti satu hari tuh... sbb die x phm bahasa saya x suka die

itu kisah dulu... budak2...

mana suka bercinta2 nih... x main,,, x COOL...
tym tuh saya dah ade geng sendiri... siapa lagi kalau bukan darling2 i yg gorgeous2 tuh
hidup saya sekolah dan kawan2 pompuan saya, lelaki No Entry (owh seingat saya geng saya x der yg bercinta2 tym sekolah kalau ada pun sorg tu pun x lama...)
semangat SPICE GIRL (hah!)

sebab tu ma n abah x risau sgt.. melain bab bil telefon melambung borak dgn the dazzling wany one of the darling

ermm...

sebenarnya niat saya nak citer pasal UPSR and nak ucapkan GOOD LUCk
tp cerita sampai form 2 pulak...
x perlah dah tercerita...

0 people have to say a little bit of something:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • A little bit of everything • Design by Dzignine