728x28 Ads

Kenapa mereka x percaya saya dah bertunang???

i went to buka puasa with my university classmate at the italianniese the Garden
Salina and I was the PIC
so for us it come out BEST
v didnt xpected that ramai yang join
v tot maybe v only can fill out a table jer
hehhe
that sound enough for us actually

v got wedding card from DEN n ANIS
CONGRATULATIONS to both of you
So v plan for the convo to be like this

Sejam bergambar bersama ibu bapa dan sahabat handai
after sejam kluar dr dewan
all have to meet up at PINTU GERBANG engin utk tangkap gambar bersama2
yes!yes!
siler sokong plan ini

maka setelah menghadap makanan yg sedap2 itu
tiba masa utk pulang
dan saya berkesempatan berborak dgn seorg kawan lelaki saya
dan die ckp

xxx: tahniah dgr citer dah tunang
saya: owh terima kasih
xxx: terkejut gak dgr kirin dah tunang
saya: knp x percaya (macam dlm tv tuh)
xxx: betul sampaila 12453 tunjukan tuh (mungkin video atau gambar), siap ckp lagi x lah tuh org muka cam kirin la
saya: betullah
xxx: yek,,? (senyum kambing + terkejut) dgn org mana?uia jugak
saya: Haah, bangi
xxx: senior?
saya: yup budak biotech
xxx: owh engin
saya: ok jumpa lagi (sebab dah sampai persimpangan nak balik) thanks datang ek jumpa convo ok
xxx: ha ye ye





0 people have to say a little bit of something:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • A little bit of everything • Design by Dzignine