728x28 Ads

last of last : u can now ditch u calculator



last paper of last sem...
dah pun berlalu

sekarang nih tinggal yg ujung2 saki baki
org pun dah sikit dah
yg tinggal kakak2 senior n abg senior bersama2 dgn foreigner yg rumah mereka jauh atau tiket sgt mahal nak balik jer yg tinggal

tengah bersemangat waja (ada juga x waja mana, asal ado!... ehem akulah tuh)
tp x2 aku kire bersungguh jgak (pakar motivasi pesan kene up kan diri sendiri

of cozla dlm 70% masa berabih kat tanah uia nih mmg ada rasa mcm nak bershuffle (pi x pi, pi x pi) tp mmg nak pi dah,,, ada gak yg x mau pi lagi... nak amik master nak ja R.A hmmm

kenangan banyak
drama pun bayak
aku pun banyak gak berlakon dlm beberapa movie
sexy lagi bergaya kan~

tp hopefully drama meleweh yg tgh berlaku sekarang nih dah mcm telenovela dah
kalau ikut aku
tutupjer tv tuh tukar channel lain
boikot citer tuh

tp ada penonton setia
setia sgt nak tgk apa yg berlaku
sama ada pelakon tuh berjaya menyandang pelakon terbaik anugerah skrin akan dtg
atau pun di kondem bertubi2 dgn sesawang blog dan akhbar tak bernama
penonton setia tetap nak tgk
x kisah ending die hero mati sebab tercekik makan jagung
or ending die sumer masuk syurga
penonton setia ada menyokong
sebab die tunggu
walaupun citer tuh mmg konpom x best
penuh emosi yg ntah apa 2

tapi yg pasti

aku malas nak layan telenovela "ohw? ko kawan aku ker?"

baik peluk irma,,, lu pk la sendiri

0 people have to say a little bit of something:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • A little bit of everything • Design by Dzignine