728x28 Ads

Minggu pertama ramadhan sbg isteri

Salam ramadhan semua...

Hmm... Puasa sebagai seorg isteri tahun ini... Saya masih blum berjaya mengespresi kasih sayang saya dlm bentuk makanan kepada suami tercinta.

Kecuali air epal berserat penuh dan sambal sotong yg x kick.

Pada hari khamis my superman terpaksa berbuka bersama the dato n datin since i have event with my contractor in hilton kl...





::sashimi::

Makanan banyak, dari makanan melayu, barat, jepun, chocolate fountain, dessert yg mah-ve-lous, abc dan mcm mcm lagi lah.





Tetapi saya hanya pilih apa yang berlainan dari apa yang saya selalu makan...

So pilihan saya western dan japanese serta dessert selain perasaan nak raya datang awal sekeping lemang n nasi impit.

Pada hari jumaat saya seharusnya join buka puasa bersama kawan-kawan uia saya tetapi disebabkan perkerjaan saya batalkan.

Konsep entertainment client di south sea restaurant subang.




Tiada surau dan bukan pilihan saya kalau memilih tempat. Tempat cantik.
Saya x cadangkan pada anda semua walaupun boleh kata sedap jugak.

Terdapat surau di pam stesen berhampiran.





Posted using BlogPress from my iPod

0 people have to say a little bit of something:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • A little bit of everything • Design by Dzignine