728x28 Ads

Motivasi!!!!

Saya menonton rancangan di kotak television dimana rancangan stanza rankap kehidupan bersama maple loo di tv9. Saya melekat menonton rancangan walaupun rangkaian tv ini bukanlah rankaian kegemaran sy. Saya menonton dengan kagumnya maple loo menjalankan tiga perniagaan dalam satu masa. Pagi di villa petang di studio tarian dan malam di restorannya. Dari mana energy wanita hebat ini.


Kita boleh lihat bagaimana seorang wanita cina yang bersuamikan expeteriat ini seorang yang rajin, optimis dan bersungguh2 dalam apa yang dilakukan.


Saya kategorikan wanita gigih ini sebagai permpun realistic dimana no word dreams in her diary except courage! X habis habis dalam hati saya memuji maple on how great she is. Dia merupakan seorang yang buat apa yang die seronok lakukan. She enjoy on what she did n make money with it.


Sebelum tamat rancangan maple dalam tawanya berkata " kalau x dipecahkan ruyungnya manakan dapat sagunya"


Hey perempuan sekalian, apalagj mulakan sekarang jangan tunggu kejap lagi atau esok, walaupun niat nak ganti puasa yang tertangguh dari hari ke hari dan membawa minggu ke minggu telah berkumpul sampai ke hari harj terakhir sebelum mulanya puasa ramadhan.


Jadi saya pun mengambil attitude maple ini sebagai contoh dan semangat ini diaplikasikan dalam dalam diri. Semoga berkelalan hendaknya... InsyaAllah...

1 people have to say a little bit of something:

{ Maple Loo } at: August 6, 2011 at 2:34 PM said...

Your take on my story moves me to bits... Im so flattered and gratified. Thank you so much for posting this on your blog:) Thanks heaps!! Keep in touch please i insist:)

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • A little bit of everything • Design by Dzignine