728x28 Ads

Karya hari ini

makin ramai yang dah tak update blog


dan saya bosan


sumer kawan² saya mungkin belajar untuk tidak curi tulang semasa kerja


dimana saya


suku daripada masa kerja dipenuhi oleh kerja selebih.... paham² sendirilah



maka saya select karya hari ini





junior saya masa berada di sekolah berprestasi tinggi... wah poyonyer


die terpilih kerana saya teringatkan die tolong saya dgn kebebalan menregister twitter untuk tugasan diberi boss (menarik bukan tugasan saya.... errmmmm.... x)


maka... saya ingin berterima kasih kepada anda


saya bukan niat nak promote


tp nak tahu x


saya baca blog die hari ini dr mula die start hingga current nih....


jangan risau... traffic anda x kan penuh


sbb traffic saya pun hanya bbrapa org jer yg baca

selain saya sendiri...


tp die nih mmg sgt sweet....

silalah baca

0 people have to say a little bit of something:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • A little bit of everything • Design by Dzignine