728x28 Ads

Rajinnya saya... rajinnya mereka...

wah! wah! wah!


this office is so quite, but,,, ada but tau,,,

bunyi people tapping keyboard gile laju hampir keseluruhannya

termasuklah sexy me,,,

bukan rajin tp chatting


honeymoon weeks almost over,,,

dah x best

walaupun SuperSexy nih dah sangap giler tp mcm ada rasa x best plak

minggu depan boss masuk

kehkehkeh...


rajinnye saya mengupload gambo2 post dan seangkatan dgn nye...

mereka yg lain pun rajin jugak,,

kire hampir gugur jugaklah jantung sumer org biler semlm TIME server down for an hour,,,

we cant afford to not have internet connection during honey-work-moon weeks nih,,,

JANGAN!JANGAN!


hehhe

by the way,, apart from the title...


i think i do make mistake for not joining my friends frequently lately for lepak2

as i told them, once it hits 6.30pm (end of working hour), my otak straight thinking of going home, makan, mandi n tido...

penat as if keje buruh,,, i tau the Dutchess lagi penat,, ada yg Engineer, businesswoman,,, study,,, accountant, HR, lagi banyak keje dari i yang pemberi makan ikan dan pemotong daun layu nih,,,

plus i did nt drive pun,,, apa yang penatnya,,,


???


hmmm

i pun x tau,,, i try to stabalise my otak to keep running until it hits 11pm

tp byk kali kurang berjaya n affect me the next day,,,

mungkin sebab itu juga

aku gemok sekarang nih


eh x positive nye sekarang

i have tonne of work actually to start my new life (berapa byk new life?seblum nih pun new lagi... kawin dah termasuk new life yang dulu,,,kerja dah berkurun life tuh....)

nih lagi new...


will only let you know once i entered the new life

bukan... bukan... bukan pasal i bli rumah ker kereta ke... saya x mampu lagi,,,

duit dlm bank saya genap2 RM20... betul x tipu (tipu sikit)

maka dgn itu


saya mintak maaf kepada my darling dutchess for not joining you all in any occasion

selfish kan...

memang selfish

...


sampai ada yang siap cakap

eh boleh plak awak berjlnJLN eh (hari minggu lepas sy ke majlis perkahwinan kawan2 kami)


ouch terasa disitu,,, bukan saya mengabaikan anda,,, tapi tuan pengantin bersungguh2 mengajak hadir,,, maka itu wajib sebab ada kad,, dan alasan utk kluar dating n berjumpa kamu juga sebenarnya


now sometimes la ada rasa di avoid pun...

tp tau silap sendiri,,, slalu let them down

now x leh blame mereka,,,


Silap sendiri,,,


eh panjang nyer post nih

nampak sangat rajin dan bermasaalah


oh oh


lagi satu,,, sy x kuar dating pun,,, kerana finacial kami x cukup,,, maka sy mmg ada dirumah di waktu mlm bekerja (except for that one night saya meeting)

weekend sy kene selesaikan hal rumahtangga (seperti mencuci dan mengemas)

dan menyelesaikan event yang bakal berlangsung di rumah saya x sampai sebln lagi nih

dan memenuhi undangan yg mmg WAJIB pegi,,, kerana sepupu sendiri/ org terhampir yg mmg WAJIB lah kesimpulan


saya tau saya x perlu beri penjelasan


yang pasti saya tiap2 hari ingat kat korang

dan rasa bersalah


sbb kenapa x cukup duit nak lepak dgn korang

dan kenapa fizikally n mentally x leh nak hidup lepas 6.30pm



0 people have to say a little bit of something:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • A little bit of everything • Design by Dzignine